Paralaksa tła

Zostań ekspertem Streetcom i zgarniaj produkty do testowania

Jakiś czas temu, kiedy jeszcze nie blokowałem u siebie ludzi chcących zniszczyć mój wewnętrzny spokój, zdarzały się sytuacje, w których ktoś miał do mnie pretensje o to, że na moim blogu, poświęcając mój czas, piszę teksty, w których wypowiadam się o różnego typu produktach, często pochlebnie. Dziś chciałbym przedstawić Ci informacje odnośnie agencji Streetcom, dzięki której i Ty możesz zacząć otrzymywać próbki produktów, które możesz testować, rozdawać znajomym, a także recenzować.

Mam nadzieję, że zechcesz się z tym programem zapoznać. Jeśli z kolei postanowisz założyć tam swoje konto, to zrób to proszę klikając w mój odnośnik, dzięki temu otrzymam dodatkowe punkty. Nie zmuszam Cię jednak do tego, możesz zarejestrować się również bezpośrednio. Pamiętaj jednak, że klikając w mój link niczego nie tracisz, sprawiasz jedynie, że ja będę miał większe szanse na udział w ciekawych kampaniach.

Czym jest cały ten Streetcom?

Jak już zdążyłem wspomnieć Streetcom jest agencją marketingową, która współpracując z różnymi markami organizuje dla nich kampanie reklamowe. Mało tego, wokół tej agencji marketingowej utworzyła się ogromna społeczność, którą stanowią różnej maści ciekawi ludzie, którzy lubią żyć, lubią konsumować, lubią testować różne produkty, a następnie wystawiać im opinie. Bo właśnie na opiniach i rekomendacjach opierają się wszystkie kampanie realizowane przez Streetcom.

Na czym polega współpraca?

Współpraca marki z agencją Streetcom polega na tym, że udostępnia ona produkty, które przekazywane są wybranym członkom społeczności. Członkowie Ci z kolei po otrzymaniu tych produktów testują je, dzielą się nimi ze znajomymi, a następnie zbierają opinie o produkcie i dzielą się nią z agencją. Efekt jest taki, że do marki docierają rzeczowe, szczere i konstruktywne opinie odnośnie jej produktów. I dzięki tym opiniom marka wie co może poprawić, a czego ma nie zepsuć, aby jej produkt odniósł sukces. Ze Streetcom Polska współpracuje cała masa firm, które znane są na całym świecie. A skoro współpracują z nimi marki takie jak L’Oreal, Vichy, Dacia, mBank czy Playboy, to znaczy, że to bardzo wiarygodny projekt.

Kto może dołączyć do Streetcom?

Najpiękniejsze w tym wszystkim jest to, że do społeczności Streetcom dołączyć może każdy. I każdy jest tu mile widziany. W Streetcom przeprowadzanych jest wiele kampanii i wśród nich z pewnością może znaleźć się taka, która odpowiednia będzie i dla Ciebie. Niezależnie od tego czy jesteś mamą, tatą, informatykiem, dietetykiem, mężem, bulimikiem, alergikiem czy alkoholikiem. Jeśli tylko jesteś pełnoletni, masz znajomych, z którymi rozmawiasz i masz ochotę testować produkty, a następnie wyrażać o nich uczciwie i szczere opinie, to nic nie stoi na przeszkodzie, abyś założył tam swoje konto.

Jak dołączyć do strefy eksperta Streetcom?

Jeśli chcesz dołączyć do społeczności Streetcom, to nie musisz przechodzić żadnej skomplikowanej rekrutacji. Wystarczy, że założysz swoje konto klikając TUTAJ, uzupełnisz swój profil i zaczniesz korzystać z serwisu. Dołączenie do Streetcom nie wiąże się z żadnymi kosztami. Pamiętaj jednak, że sama rejestracja nie sprawi, że nagle trafi do Ciebie zestaw najnowszych kosmetyków, butelka whisky czy nowe soczewki kontaktowe. Aby tak się stało musisz dać się poznać osobom, które decydują o doborze uczestników danej kampanii. A aby tak się stało musisz zacząć wypełniać ankiety…

Jak dołączyć do kampanii w Streetcom?

I tutaj przechodzimy do etapu, w którym dowiesz się skąd ludzie ze Streetcom wiedzą że możesz sprawdzić się jako osoba testująca dany produkt. Otóż musisz być aktywny w serwisie. A aktywność tę możesz udowodnić wypełniając ankiety czy realizując inne zadania, które czekają na Ciebie w strefie eksperta Streetcom. Strefa eksperta to taki panel, z poziomu którego zarządzasz swoim kontem. Znaleźć możesz tam wcześniej wspomniane ankiety, spośród których każda w jakiś sposób związana jest z jakimś produktem. Jeśli ją wypełnisz, a Twój profil będzie odpowiednio dopasowany do planowanej kampanii, to zostaniesz do niej zaproszony. Dodatkowo za wypełnienie ankiet otrzymuje się punkty. Mając ich sporo można liczyć na to, że zwiększa się swoje szanse na udział w kampanii. Aczkolwiek nie ma żadnego minimalnego poziomu punktów, które na to pozwalają. Jedno jest pewne, jeśli nie będziesz ich wypełniał, to do żadnej kampanii się nie zakwalifikujesz.

Dodatkowe punkty za testy wiedzy o Streetcom

Dodatkowe punkty zdobyć można ponadto na przykład za rozwiązanie testu wiedzy i testu wiedzy 2 o Streetcom. Pytania w tych testach są bardzo proste i aby na nie odpowiedzieć wystarczy zapoznać się z systemem. Mało tego, można je zaliczyć bez zapoznawania się z systemem, a po prostu myśląc przy udzielaniu odpowiedzi :D.

Jakie są opinie o Streetcom?

Pewnie trudno Ci uwierzyć, że ktoś może dawać Ci coś za darmo. Taka już nasza natura, że zawsze szukamy haczyka. Zwróć jednak uwagę na to, że tutaj tak naprawdę nikt nie daje Ci niczego bezinteresownie. Cały ten projekt opiera się na analizie opinii na temat wysyłanych produktów. Twoje opinie są więc dla firm o wiele bardziej cenne, niż mogłoby Ci się wydawać. Dlatego nie miej obaw jeśli chodzi o uczciwość tej firmy.

Ja w moim otoczeniu mam dwie znajome osoby, które od lat należą do tej społeczności, a ich opinia o Streetcom jest bardzo pozytywna. Co jakiś czas biorą udział w ciekawych akcjach, mają przyjemność z testowania nowych produktów, a i frajdę sprawia im raportowanie efektów swojej pracy.

Najlepiej będzie, jeśli opinię o Streetcom wyrobisz sobie sam, tym bardziej, że nic Cię to nie kosztuje. Załóż konto i przekonaj się czy chcesz w tym uczestniczyć!

 

Spodobało się? Daj lajka lub udostępnij znajomym. Za każdym razem, kiedy tego nie zrobisz, uronię małą łezkę.
Zbygniew
Zbygniew
Cześć Jestem szczęśliwy, że chciało Ci się zapoznać z całą treścią tego wpisu. Mam nadzieję, że dobrze Ci się go czytało. Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz zamieścić jakiś komentarz do wpisu. Ale pamiętaj - nie spamuj!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *